Πολιτική επιστροφών
Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας, υπαναχώρησης και κάθε σχετική ερώτηση, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ. (+30) 6983 732 125 τις παρακάτω μέρες και ώρες ή στο e-mail: rootpharmacygr@gmail.com.
ΔΕΥΤΕΡΑ 09:00 – 14:00
ΤΡΙΤΗ 09:00-14:00 & 17:00-20:00
ΤΕΤΑΡΤΗ 09:00 – 14:00
ΠΕΜΠΤΗ 09:00-14:00 & 17:00-20:00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00-14:00 & 17:00-20:00
ΣΑΒΒΑΤΟ 10:00-13:00
Ακύρωση Παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή, στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από το Root Pharmacy προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας. Επικοινωνήστε με Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ. (+30) 6983 732 125, e-mail: rootpharmacygr@gmail.com για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).
Αλλαγές Προϊόντων
Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά πώλησης (απόδειξη – τιμολόγιο). Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε και εφόσον έχουν διατηρηθεί από εσάς στις ενδεδειγμένες συνθήκες συντήρησης και αποθήκευσης μέχρι την επιστροφή τους.
Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της αλλαγής
1. Προϊόντα με ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή από το Root Pharmacy.
Σε περίπτωση που παραλάβατε από το κατάστημά μας προϊόν που παρουσιάζει κάποια βλάβη / ελάττωμα ή προϊόν που δεν παραγγείλατε, επικοινωνήστε άμεσα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο τηλ. (+30) 6983 732 125 ή στο e-mail: rootpharmacygr@gmail.com, ώστε να σας συμβουλέψουμε για τις δυνατότητες αλλαγής / αντικατάστασης ή επιστροφής του προϊόντος. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μόνο εφόσον λάβετε επιβεβαίωση της αποδοχής τους από το Root Pharmacy κατόπιν επικοινωνίας σας.
2. Προϊόντα χωρίς ελαττώματα
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε λαμβάνοντας πίσω την αξία τους μπορείτε να ασκήσετε το Δικαίωμα Υπαναχώρησης, εφόσον τα προϊόντα είναι κατάλληλα προς επιστροφή κατά τις διακρίσεις που ακολουθούν.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Αν είστε καταναλωτής τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την επιχείρηση «Root Pharmacy», που εδρεύει στον Δήμο Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ριζά Χαλκιδικής, ΤΚ: 630 73, e-mail: rootpharmacygr@gmail.com, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
i) στην προμήθεια αγαθών τα οποία είναι ευαίσθητα ή ευπαθή και μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,
ii) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
iii) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων,
iv) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση (δηλ. από την ημέρα που θα λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης).
Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το Root Pharmacy του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό.
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.
Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση και τα χαρακτηριστικά των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.
Επιστροφή προϊόντων και χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης:
α) Επιστροφή χρημάτων:
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή δεν είναι δυνατή ή συνεπάγεται έξοδα για το Root Pharmacy, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας. Η επιστροφή χρημάτων που έχετε καταβάλει μέσω παρόχων υπηρεσιών πληρωμών (λ.χ. paypal, viva wallet, πιστωτική κάρτα) ενδεχομένως να επιβαρύνεται από τους παρόχους αυτούς με έξοδα και προμήθειες, με βάση την πολιτική του κάθε παρόχου για την ακύρωση της συναλλαγής, τον αντιλογισμό, την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού κ.ο.κ.
β) Επιστροφή προϊόντων:
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά. Για να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το Root Pharmacy, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς ώστε να μας το αποστείλετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενά τους (π.χ. υλικά συσκευασίας κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε και εφόσον έχουν διατηρηθεί από εσάς στις ενδεδειγμένες συνθήκες συντήρησης και αποθήκευσης μέχρι την επιστροφή τους.
Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο / απόδειξη) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης και στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα στην επιχείρηση «Root Pharmacy», που εδρεύει στον Δήμο Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ριζά Χαλκιδικής, ΤΚ: 630 73, e-mail: rootpharmacygr@gmail.com. Προτείνεται για την αποστολή η χρησιμοποίηση της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το προϊόν.
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και εκ νέου αποστολής σε αυτόν.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών / υπαναχωρήσεων από τον καταναλωτή, το Root Pharmacy, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης / αλλαγής των προϊόντων μας. Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.
Δεν επιστρέφονται τα βρεφικά γάλατα, οι βρεφικές κρέμες, τρόφιμα, μάσκες προστασίας προσώπου , προϊόντα ψυγειου , ορθοπεδικά και ανατομικά είδη για λόγους ασφαλείας, υγιεινής και σωστής συντήρησης.
Λανθασμένη αποστολή
Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.
Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε το Root Pharmacy αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:
- Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί
- Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
- Να υπάρξει ενημέρωση κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις το Root Pharmacy έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.
Περιορισμός Ευθύνης
- Το προσωπικό του Root Pharmacy καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
- To Root Pharmacy δεν ευθύνεται για παρενέργειες και ζημίες από τη χρήση παραγγελθέντων προϊόντων που οφείλονται σε λανθασμένη επιλογή προϊόντων από τον χρήστη, απρόσεκτη ή λανθασμένη χρήση των προϊόντων, ή σε υπαιτιότητα του κατασκευαστή.
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Για κάθε ερώτηση, διευκρίνιση και κάθε άλλη απορία ή ζήτημα σχετικό με τη λειτουργία και τη χρήση του Root Pharmacy, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. (+30) 6983 732 125 ή να στέλνετε e-mail στη διεύθυνση rootpharmacygr@gmail.com. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας παραμένει δίπλα σας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να σας ακούσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα και παράπονα που τυχόν ανακύπτουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.